czwartek, 23 listopada 2017

NEW PLACE

Kochani,

Cisza tu na blogu, gdyż teraz jestem dla Was w nowym miejscu! Jeśli jeszcze nie czytaliście o wielkich zmianach w mojej działalności w internecie, to możecie zerknąć tutaj! Od ponad tygodnia działa dla Was moja nowa strona internetowa, gdzie oprócz czytania bloga i nowych inspiracji, macie również możliwość zakupić moje prace i skorzystać z usług projektowych! Wpadajcie koniecznie na justgrey.pl!

Czeka już na Was wachlarz różnych plakatów. Macie możliwość zakupić druk plakatu namalowanego przeze mnie albo zamówić ilustrację na zamówienie, tworzoną specjalnie dla Ciebie. Poniżej kilka propozycji.

PLAKATY ŚWIĄTECZNE










PLAKATY DLA DZIECI






PLAKATY IMIENNE












PLAKATY OKAZJONALNE










Mam nadzieję, że Wam się podobają i znajdziecie coś dla siebie. Zapraszam Was na stronę justgrey.pl!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!