poniedziałek, 23 listopada 2015

Little Star

Kochani! Już od pięciu miesięcy jest z nami nowa Gwiazda! Antoś jest cudownym, spokojnym i pogodnym chłopcem. Te pierwsze miesiące jego życia z siostrami i odkrywanie naszej "gwiezdnej paczki" na nowo to była wspaniała przygoda. Przerwa na blogu to był taki specjalny czas dla maluszka i dla dziewczynek, całą swoją uwagę, czas i siłę poświęciłam właśnie im. Teraz Antoś jest moją nową inspiracją, dlatego musicie wiedzieć, że moją głowę rozsadza masa pomysłów i mam w sobie sporo nowej energii. Będę z Wami szczera, jeszcze nie do końca wiem jak ogarnąć wszystko i postawić bloga na nogi. Największym problem chyba nawet nie jest deficyt czasu z gromadką gwiazdek, cięższe są dla mnie kwestie techniczne. Spalony komputer z plikami, zdjęciami i co najważniejsze - programami komputerowymi to jest moje największe zmartwienie. Nie poddaję się i wierzę, że już wkrótce będziecie mogli regularnie znaleźć na blogu nowe inspiracje! Mam wielką motywację, gdyż Wasze ciepłe słowa, komentarze, wiadomości i niespadająca oglądalność bloga są największą nagrodą za każdy trud. Dziękuję Wam za to! Już niedługo będę miała dla Was małą niespodziankę, coś o czym marzyłam od dłuższego czasu! Nie mogę się doczekać Waszych reakcji, tak więc bądźmy w kontakcie!

3 komentarze:

  1. Śliczny :) teraz moja szwagierka urodziła synka i dzięki temu mogę obserwować jak maluch się rozwija i dorasta a to świetne przeżycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bravo pour ce beau petit garçon ! Merci de ce beau blog où j'aime passer de temps en temps.
    Congratulations for your amazing boy. Thank you for this beautiful blog, i like read . Sorry for my bad English.

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!