piątek, 7 listopada 2014

CREATE YOUR OWN CASTLE

Kochani, już chyba nie będę na wstępie przepraszała za kolejną długą ciszę na blogu. Okazuje się, że życie jest tak nieprzewidywalne, że wciąż nie można wiele zaplanować pomimo najszczerszych chęci! Na pocieszenie dodam tylko, że już niebawem postaram się zalać Was falą inspiracji świątecznych! O mojej słabości do Świąt Bożego Narodzenia mogliście się przekonać już w zeszłym roku i zdaje mi się, że jest to też Wasza wielka słabość, gdyż właśnie te inspiracje cieszą się największą popularnością, w dodatku caluteńki rok! Na dziś post z serii TIME FOR KIDS, który nazwałam CREATE YOUR OWN CASTLE! Zapraszam!
Dzisiejszy pomysł to świetna propozycja dla tych, którzy uwielbiają wycinać, kleić i kolorować! Możecie skorzystać z moich rysunków, lub stworzyć własne. Jeśli postanowicie własnoręcznie stworzyć potrzebne kształty, musicie rozrysować na papierze różne elementy, z których następnie da się skonstruować zamek. Narysowałam część elementów gładkich, a część bardzo wzorzystych, aby pałac był urozmaicony i radosny. Jeśli Wasze pociechy nie przepadają za kolorowaniem, możecie kształty wyciąć z kolorowych lub wzorzystych arkuszy. Fajnie przed wycięciem skopiować całość, żeby móc w każdej chwili wydrukować elementy, na przykład w większej ilość dla gromadki dzieci.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jak zwykle ogranicza na wyłącznie wyobraźnia! Możecie stworzyć pałac pełen księżniczek, rycerzy, wiedźm, czy smoków.
 
 
Następnie wycinamy wszystkie elementy. Gdy drukujemy je dzieciom w większej ilości, możemy je podzielić na kategorie; dachy, ściany, okna i drzwi, ludzie, flagi itd.. Taki podział ułatwił konstruowanie zamku, głównie mojej młodszej córeczce.
 
 
Możemy kolorować elementy zanim je przykleimy, albo już po tym jak powstanie z nich zamek. Sami podejmijcie decyzje, czy lepiej sprawdzą się duże elementy przyklejane na wielki arkusz, czy bardzo drobne elemenciki.
 
Mam nadzieje, że Wasze Skarby będą miały równie udaną zabawę z tworzenia własnego zamku jak miały moje małe Księżniczki! Udanej zabawy!
 
 

2 komentarze:

  1. swietny pomysl, bardzo mi sie podoba i wykorzystam dla mojego 4- i 3latka. fajny sposob spedzenia dlugich jesiennych wieczorow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Leworeka Edyta prosi o wiecej smokow, wiecej rycerzy i wiecej chlopiecych motywow :) sa fantastyczne !!!!
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!