piątek, 22 sierpnia 2014

Miękkie sploty na jesienne dni part 2

Musicie mi wybaczyć zaniedbania w postach z serii TIME FOR KIDS, końcówka lata w Genewie rozpieszcza nas piękną pogodą, więc całe dnie spędzamy na powietrzu (możecie nas obserwować na instagramie). Podczas tego lata zdarzyło się jednak sporo deszczowych i chłodniejszych dni, dzięki nim mogę dziś zamiast tradycyjnego, piątkowego posta zaisnpirować Was pomysłem na nadchodzące jesienne dni! Taki tytuł nosił zeszłoroczny, już wrześniowy post o jesiennych splotach, tegoroczny został wpisany w jesienne klimaty z rozpędu, ale tak na serio to inspiracja wnętrzarska, całoroczna. Dziergać możemy przecież w środku lata w hamaku i na plaży, jak kto lubi! Zapraszam.
Nie będę się zbytnio rozpisywać, bo i nie ma o czym. Hooked zpagetti zachwalałam na blogu już wielokrotnie i nie tylko w przypadku prac na drutach i szydełku, ale również w inspiracjach dotyczących  różnego rodzaju ozdób, głównie bożonarodzeniowych, które ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu cieszą się największą popularnością, również przez całe lato. 
Dziś możecie zobaczyć dwa miękkie koszyki i ozdobną serwetę. W robótkach na szydełku i drutach jestem całkowitym samoukiem, więc nie będę się specjalnie wymądrzać, jeszcze dużo pracy przede mną. Póki co, staram się wykorzystywać podstawowe umiejętności do stworzenia czegoś pięknego. Wyjątkowo pomocne są gotowe filmiki w Internecie, które krok po kroku pokazują jak zacząć i skończyć robótkę. Dla mnie bezkonkurencyjna jest Ula z bloga senmai.pl, mogliście poznać ją podczas jednego z wyzwań fotograficznych, w którym brałam udział już jakiś czas temu. Jej filmiki dotyczące robienia koła na szydełku i komina na drutach to moje hity. :) 
A poniżej efekt mojego wakacyjnego dziergania.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Udanego weekendu!

6 komentarzy:

  1. cudne, zaluje ze nigdy nie polubilam sie z szydelkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Podziwiam talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Kosze! I ta wełna, albo sznurek?! ;)
    Również korzystam z filmików na youtubie Pani Uli.
    Nie jedna rzecz dzięki niej powstała! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!