sobota, 26 lipca 2014

one little sewing idea for summer

Witajcie po kolejnej całkiem długiej przerwie. Starsinspirations działa trochę jakby na zwolnionych obrotach, ale tylko w sferze blogowej. Na co dzień nie narzekam na brak aktywności, co możecie podglądać na kadrach z instagrama. W tak zwanym międzyczasie próbuję choć na trochę wyciągnąć maszynę, a ponieważ zazwyczaj mam na to właśnie krótką chwilę, to decyduje się na pomysły ekspresowe. :) Dziś pomysł na lekką, letnią sukienkę. Zapraszam!
 
 
 
Moja starsza córeczka, zwana często Zu, uwielbia sukienki. Jedna z jej ulubionych ma podobny krój, odsłonięte plecy i jest wiązana na szyi. Najchętniej nosiłaby tylko ją, dlatego postanowiłam stworzyć jej nową w podobnym stylu.
 
 
 
 
Zu wybiera zazwyczaj rzeczy pozbawione dużej ilości ozdób, zdecydowanie woli prostotę. Początkowo planowałam doszyć do sukienki nieregularny kołnierzyk z szarej, dresowej tkaniny, ale moja mała projektantka odwiodła mnie od tego pomysłu. :)
 
Do uszycia takiej kiecki potrzebujecie oprócz tkaniny tylko nici i kawałek cienkiej gumy. Wszywacie ją na plecach, aby sukienka dobrze się układała i chwilę rosła z dzieckiem. Możecie dół wykończyć falbanką, doszyć kieszenie, kokardę, lub podszyć halką z tiulowym dołem, możecie też zdecydować się na wersję minimalistyczną jak ta nasza. 
Miłej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!