piątek, 28 marca 2014

TIME FOR KIDS - polka dots wall decoration

Kochani, przygotowałam Wam na dziś inspirację z serii TIME FOR KIDS dotyczącą wnętrz! Jest to prosty patent na nadanie ścianie nowego wyglądu bez nadmiernej ilości pracy, rozkładania folii i kupowania dużej ilości farb, wałków, tapet itd...
Potrzebujecie pędzel, rozmiar wybieramy w zależności od wielkości zaplanowanego na ścianie wzoru. Ja zdecydowałam się na kropki, ale w ten sam sposób możecie stworzyć zupełnie inny wzór. Wybieramy albo gotowy kolor, albo tworzymy go samodzielnie tak jak w moim przypadku. Zależało mi na konkretnym odcieniu, więc stworzyłam go z kilku kolorów farby akrylowej. Możecie też użyć typowej farby ściennej.
W sklepach dostępne są gotowe szablony, możecie z nich skorzystać, lub stworzyć własny. Jeśli chcecie, aby wzory rysowane na ścianie różniły się od siebie, wtedy zamiast używać szablonów możecie tworzyć kształty odręcznie. Moje kropki powstały dzięki wykorzystaniu fragmentu tektury z dziurką, który był opakowaniem chyba od jakiegoś mebla.
Tylko od nas zależy jak gęsto malujemy wzór, czy będzie rozmieszczony równomiernie, czy rozsypany trochę przypadkowo. Nie ma większej szkody, gdy nam się nie uda, lub gdy będziemy go chcieli zmienić za jakiś czas. Farba akrylowa łatwo się zmywa, więc możemy eksperymentować. :)
 
 
Zdjęcia pokoiku moich córeczek, w którym powstały turkusowe kropki, robiłam na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy i nie zawsze sprzyjała mi aura za oknem. Jak zapewne zauważycie przez ten czas zmieniała się też mniej lub bardziej aranżacja pokoiku. To już taka moja słabość, że miesiąc bez przemeblowania jest miesiącem straconym.:)
 
 
Wybierając wzór, jego odcień i wielkość kierujcie się tym, aby pasował do aranżacji i dodatków, ale również stał się miłym dla oka i nieprzytłaczającym tłem.
 
Cóż, pozostaje mi życzyć weekendu pełnego miłych i zaskakujących zmian!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!