piątek, 15 listopada 2013

TIME FOR KIDS - Wianuszek na drzwi

Mam nadzieję, że moja poprzednia propozycja wykonania domowej roboty stempli przypadła Wam do gustu. Muszę przyznać, że ja wciąż znajduję powody, żeby wykonać szybko jakiś nawet mały stempelek!
Dziś mam dla Was kolejną inspirację z serii TIME FOR KIDS. Będzie to ekspresowa instrukcja, jak z trzech materiałów, w 5 min wykonać delikatny wianuszek. Moja mała księżniczka wykonała go na drzwi od swojego pokoju. To już delikatnie świąteczny akcent. Dużej ilości świątecznych inspiracji spodziewajcie się już wkrótce! 

*drut
*wstążka
*pompony
*tylko własne rączki

Wystarczy nawlec na drut pompony. Mogą być dowolnej wielkości, w dowolnych kolorach. Drut może być pojedynczy jak w mojej wersji, lub zwielokrotniony, wtedy wianuszek będzie masywniejszy. Wszystko zależy od nas.
Gdy nawleczemy satysfakcjonującą nas ilość pomponów, zakręcamy dwa końce drutu, aby powstał rodzaj obręczy. Następnie możemy wymodelować naginając drut dowolny kształt. Może to być gwiazda, choinka, koło, serce, ptaszek, nawet renifer. :)
 
Na koniec przywiązujemy wstążeczkę i możemy już wieszać wieniec!
Szykujemy już z moimi małymi pomocnikami nowe cudeńka, więc wypatrujcie ich na blogu! Miłego weekendu!


1 komentarz:

  1. świetne jest to serce:) a podpowiesz, skąd wziąć taki drucik?

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!