środa, 9 października 2013

Wyzawanie foto październik - dzień 3

Trzeci dzień i temat: ULUBIONY GADŻET.

Dla mnie wybór nie jest trudny i prawdopodobnie należę do najliczniejszej grupy, która jako ulubiony gadżet wskaże telefon. Nie będę więc przybliżała jego walorów i funkcji, gdyż wszyscy dobrze je znamy. Oczywiście one wszystkie też mają dla mnie ogromną wartość, ale telefon, tak naprawdę, stał się dla mnie wyjątkowo ważny w momencie, w którym wyjechałam z kraju. Dzięki niemu mam kontakt z całą resztą świata! Z rodziną. przyjaciółmi i znajomymi. W każdym miejscu i momencie. To sprawia, że troszkę mniej się tęskni. 
Moje zdjęcie na dziś przedstawia gadżet niezbyt dosłownie, bo istotna jest galeria zdjęć najbliższych osób odbijająca się w nim.
Gadżety innych uczestników wyzwania foto do zobaczenia TU.

4 komentarze:

Komentujcie! Każdy komentarz jest dla mnie wyjątkowo ważny!